onsdag 5. mai 2010

Hurra, hurra, hurra, hurra og puh!


Vi klarte det! I dag klarte Goya og jeg bronsemerket! Det var en lettelse. Vi har trent og trent og trent, og jeg har flere ganger vært på nippet til å gi opp. Men, det gikk altså bra, og jeg synes også at det jevnt over går mye bedre nå enn da vi startet på kurset. Ikke alle øvelser gikk så bra som jeg håpet i dag, men både lineføring og fri ved foten gikk anstendig og de hadde jeg gruet meg til. De andre øvelsene går som regel bra bare jeg ikke tuller for mye.

Nå går vi videre med frisk mot på konkurransekurs neste uke og det gleder jeg meg til.

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, godt jobbetog så gøy da!!!
    Lykke til i Lp klassen, det er bare så moro å gå videre, men tidskrevende.
    Flinke dere!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :D Da sees vi vel kanskje på LP-konkurranser etterhvert? ;) Kjempemorsomt at flere og flere prøver seg i ringen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse, Else!!!! Det var jo kjempegøy. Lykke til videre!!!! :))))

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse, er en stor liten seier det å få bronse merke!! Stå på videre, er kjempe gøy å se at lappene blir brukt!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Det er flott innsats av en så ung hund :o) Lykke til videre :o)))

    SvarSlett
  6. Vi stemmer i med et tredobbelt HURRA for dere!! Så gøy! Gratulerer masse!!!! Kjempeflinke!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer! :-) Så gøy :-)

    SvarSlett
  8. Så flott! Dette høres da gøy ut! Må få høre mer når vi sees!

    SvarSlett
  9. Hei Else!Det er en fryd å få ha en "lapp" på kurs,ikke minst er dere kjempe flinke (",)

    Hilsen Elisabeth (Instruktøren)

    SvarSlett
  10. Gratulerer sååå mye med bronsemerket! :)
    Gleder meg til å høre hvordan det går videre med kurs og konkurranser! :)

    SvarSlett
  11. Kjempe bra jobbet.
    Gratulerer så mye. Tenk å klare bronsjemerke så ung. All ære til dere bege:-)))))))

    SvarSlett
  12. Litt sein ute her, men gratulere så masse med bronsemerket!!

    SvarSlett