mandag 24. mai 2010

Sporkurs


14. - 16. mai var vi på sporkurs. Verken Goya eller jeg har gått spor før, så jeg var litt spent.

Det var ganske dårlig vær, men det gjorde jo ikke noe.

Skal vel ikke si at Goya er et supert naturtalent, men hun syntes det var gøy! En skog full av leker og godbiter, hva mer kan man ønske seg?
Og jeg, jeg har blitt bitt av basillen. Hvis vi nå får trent lydighet og spor en stund til, bør vi da bli klare for klasse D. Jeg jobber ihvertfall mot det.
Her er noen bilder jeg har knabbet fra hundeskolens Facebook side










8 kommentarer:

  1. Spor er moro!
    Så dere på Facebook. Blir stolt når det dukker opp vakre lappiser her og der :o)

    SvarSlett
  2. Så gøy at dere har vært på sporkurs. Det er utrolig givende, både for folk og hunder, for vi eiere blir jo så glade når vi ser at hundene har det så fint:o)))

    Dette blir veldig moro å lese mere om!

    SvarSlett
  3. Så gøy at dere har prøvd dere på spor! Herligt det nederte bilde der..hehe!

    SvarSlett
  4. Dere er flinke, Goya og deg, Else. Det er moro å følge med på aktivitene dere driver på med. Noe skjer hele tiden. :)

    SvarSlett
  5. Dette så gøy ut:-)
    Tenker dere kommer i mål på det.
    Lykke til.

    SvarSlett
  6. Så morro det høres ut til!!
    Lykke til videre, dere kommer til å klare dere kjempe bra!!
    Ha en fin uke videre!!

    SvarSlett
  7. Moro! Får høre mer siden, da! Takk for fin treningsstund på mandag! Vi kan gjerne gjøre det igjen!

    SvarSlett
  8. Så gøy med sporkurs! Kjekt at det gikk så fint!
    Jeg tror nok vi må prøve spor med Dixie også en gang, hun elsker nemlig å snuse på alt mulig ute... ;)

    SvarSlett