søndag 25. april 2010

Utstilling på Kongsberg april 2010

Det ble en hyggelig, slitsom og lang dag på Kongsberg på lørdag!
Her er fire fjelldronninger: Goya, Kid (Goliat), Roxie -alle tre med samme far og Frost (Hamlet) som hadde sine første uker sammen med Goya og Kid hos Sissel og Per.




Veldig hyggelig å få snakket med en del av de jeg har truffet på bloggen! Håper vi ses snart igjen.

Årsmøtet var interessant, og jeg tror jeg ble litt inspirert til å engasjere meg mer i klubben. Får vel se hva tiden tillater. Skal ihvertfall følge opp litt i forhold til klubbens internettside og muligens årsmøtets hoveddiskusjon - utfordringer knyttet til eksteriør hos Finsk lapphund.

Ellers er jeg veldig fornøyd med Goya, og litt med meg selv. Synes første del av utstillingen gikk bra og så ble det litt mye stress og kaos. Men, synes det går bedre. Arne tok en del film. Det var ganske nyttig for å se meg selv og slik jeg "styrte på". Tror jeg prøver igjen i Drammen i juni.



8 kommentarer:

  1. Kjempe koselig å treffe dere! Hadde vært kjempe koselig å treffe dere i Drammen! Goya gjore det jo kjempe bra! Ha en flott uke!!

    SvarSlett
  2. Takk for i går:-)
    Gratulerer med kjempe fint resultat.

    Det måtte bare komme noen tårer når jeg traff Goya. Hun minner meg bare så alt for mye om Byu`Ti.
    Da er det ekstra stas at hun blir stilt,og at jeg ser hun en gang i blant.
    Håper vi treffes i Drammen.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  3. Hei Else, moro å snakke litt med deg i går. :)

    Gratulere med Goya! Hun gjorde det kjempeflott.

    Skal se du blir tatt i mot med åpene armer hvis du vil engasjere deg i klubben. Jeg tror vi trenger noen nye ideer der. Nettsidene må jo være noe som bør gjøres noe med. Jeg håper du gidder og orker å gi en hjelpende hånd der. :)

    Vi sees nok igjen på utstilling i år!

    Ha en fin uke! :)))

    SvarSlett
  4. Hei på deg, det var moro å treffe dere. Gratulerer med ett supert resultat.
    Har sitti og sett på masse bilder idag, og jeg syns alle dere utstillere ser så proffe ut!

    Som Nina sier over her, kjempeflott hvis du tar ett tak for klubben. Det er dessverre så altfor få som orker å engasjere seg, enda vi setter så stor pris på disse lappene våre.

    Vi nok ses igjen :o)

    SvarSlett
  5. Alltid like koselig å treffe dere. Goya er jo som jeg sa på Kongserg så herlig rolig, kosete og trygg :-))

    Morsomt å se hvordan Kid leker med Goya, det er jo så tydelig at de kjenner hverandre!

    Håper vi sees igjen om ikke så altfor lenge!

    SvarSlett
  6. Moro å få hilse på dere og få se hvor vakker "lille Byu`Ti" ungen Goya, er.

    Det blir noe specielt med valpene fra Fjelldronningen, alltid så koseligt å følge med på de.

    SvarSlett
  7. Heisan og takk for sist! Gratulerer med det gode resultatet,- så fint at både Goya og Kid (Goliat) gjorde det så bra. De har jo også noen flotte foreldre! Og du har all grunn til å være fornøyd med deg selv! Jeg tenker som deg,- det kunne være interessant å engasjere seg litt i klubben, men det er det med tiden, da. I alle fall kunne det være moro å prøve å få til et lite miljø i Oslo - Akershus, kanskje? Det kan vi vel snakke nærmere om? Håper i alle fall å se dere i Drammen, om ikke før!

    SvarSlett
  8. Så kjekt at det gikk så fint på utstillingen! :D
    Det er alltid gøy å treffe igjen andre hunder fra samme valpekull. Dixie er jo fra D-kullet, og det bor ingen andre fra det kullet her i nærheten, så det er ikke så ofte hun får hilset på dem... Men hun har heldigvis mange andre gode hundevenner, både lapphunder og andre raser, i nærheten! :)
    Gleder meg til å høre om hvordan det går i Drammen i juni! Og selvfølgelig også til å se bilder! :)

    SvarSlett