mandag 5. april 2010

Vårtegn


Nå ha jeg vært en runde i hagen og sett etter vårtegn.

Krokusen titter frem, og så nedsiden av det å ha hund løs i hagen da.....

Jeg trodde jeg hadde vært flink til å plukke opp etter Goya i løpet av vinteren. Men, jeg har nok oversett en del. Fylte to poser i dag. Tror jeg har fått med det meste nå. Dårlig gjort mot ungene at det skal være hundedo i hele hagen. Men, det er da så praktisk også. Hun gjør fremdeles fra seg ganske mange ganger om dagen synes jeg. Kanskje det endrer seg når hun går over på "voksenfor" om noen måneder.

2 kommentarer:

  1. Huff ja det der er noen ekle greier...Jeg har også plukket bæsj...er årets første hagearbeid det her..Er så rart med hundene for om sommeren så skjønner de jo at de skal gå på do i "heia", men om vinteren så går de på do akkurat der de passer de, og gjerne rett utenfor ytterdøra!

    Så koselig med krokussen som titter opp blant løvet....vi har ingen blomster enda, men nå er det iallefall ikke snø oppi beddene lengre!

    SvarSlett
  2. Så deilig med krokusen som titter fram! Ja, det er et dilemma, det der, - skal hagen være fin for hundene eller for menneskene? Om en bare har en bitteliten hage som meg, gjelder det å finne et gunstig kompromiss,- og jeg jobber fortsatt med saken! Nå har Emma blitt stor og flink, men så mommer vel vesle Warja til å sette alt på hodet igjen!

    SvarSlett