lørdag 16. januar 2010

Utstilling i Letohallen

I dag har vi vært på utstilling i Letohallen. Både Goyas og min andre deltagelse.


Synes det gikk fint, men merket at jeg ble helt stressa da hele slekta var med (inkludert min svært hundeinteresserte far på 80).
Ventetid...

Det var dommerendring, så da det endelig ble vår tur var bare dattern min og jeg igjen. (De andre hadde dratt på skirenn). Så, det ble ikke så mange bilder å legge ut. Men, for de som vet at jeg har vært veldig opptatt om hun ville løpe med halen opp, så har jeg flere bevis på at hun faktisk var ganske flink...





Kritikken var:
"Sizzors bite, head with good scull, little bit snipe in the muzzle, dark eyes, good ear set, good neck, a long in back, a bit narrow in the rear, a bit loose in elbows, good tailset"
Resultatet ble rød sløyfe (kvalitet), og så beste tispevalp og BIM (men de to siste var jo ganske greie siden det bare var Goya som var tispevalp).

Jeg er veldig fornøyd og tror jeg har lært litt til om å stille (ringte Sissel i går ettermiddag med noen spørsmål litt i siste liten). Goya er ihvertfall veldig snill, grei og rolig å ha med og det er deilig.


6 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det var en kjempefin debut!!!

    SvarSlett
  2. Oppdaget bloggen deres nu først. Bedre seint enn aldri: Gratulere!

    SvarSlett
  3. SÅ moro!! Gratulerer så masse :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Moro med en fin liten fjelldronning!

    SvarSlett
  5. Har oversett dette innlegget... Gratulerer:-)

    Håper vi møter dere på Lapphundutstillingen på Kongsberg i april:-)

    SvarSlett
  6. Regner med at vi kommer til Kongsberg. Bare det ikke er midt i først løpetid.....

    SvarSlett