lørdag 21. august 2010

Fjellhund og A-hofter!!!!!





For nesten to uker siden var jeg og røngtet Goya rund baut! Har jo planer om at hun skal brukes til så mye, så jeg ville gjerne være sikker på at hun var klar for det. Røngtet hofter, albuer og skuldre når vi først var i gang - og i dag så jeg resultatet hos NKK. Hun har A-hofter! HURRA!

Sendte ikke inn de andre bildene, velger der å stole på veterinæren som er spesialist på hund - som sa at de også så bra ut. Det var veldig deilig.



Ellers har jeg moret meg med å lage en liten collage fra sommerens fjelltur til Rondane. Liten tvil om det er nærmere Goyas rette element enn båtturer med redningsvest i Oslofjorden.

13 kommentarer:

  1. Hipp Hurrrraaaa for A-hoftene! Dette var en god og deilig nyhet!
    God helg til Goya og dere andre:-)

    SvarSlett
  2. Takk for sist - selv om det ble et kort møte ;)

    Gratulerer så mye med A-hofter! Absolutt ingenting er bedre enn det :) Vil tro hun trivdes litt bedre på fjellet enn i en redningsvest ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med A-hofter!
    Klart det er bra for videre aktiviteter.

    Tror så gjerne Goya trives i fjellheimen.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med A-hofter. Det er jo bare supert, så mye dere holder på med.

    Goya er en skikkelig fjellhund, det er helt sikkert. :))))

    SvarSlett
  5. Gratulerer med topp HDresultat!
    Goya har tilogmed fjellets farger ;o)

    SvarSlett
  6. Gratulere så masse med A hofter!! Nå er Goya klar for både kløving og skitrekking av unger!!

    Nydelige bilder av Goyafjellgeit, er vel en lapphunds drøm det å være på fjellet, men hun koser seg nok på båt tur også!

    SvarSlett
  7. Det var veldig hyggelig lesning, gratulerer så masse med det gode resultatet!

    Fine fjellgeitbilder - Frost er også en klatremus på sin hals :) Tror det er mange sider ved en lapphunds personlighet!

    SvarSlett
  8. Gratulerer masse med A-hofter. Så deilig!!! He-he. Jeg ser jo at Goya er en fjell- og steinhund, hun går jo i ett med fjellet den vakre jenta deres Else:o)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med A-hofter! :)
    Goya ligner mye på min egen Keela, vakre farger ;)

    SvarSlett
  10. Så deilig med så godt resultat på røntgingen! Og det er klart at fjellet er bedre enn båttur med redningsvest!

    Og så vil jeg gjerne vite hvilken veterinær du har vært hos. Det blir litt langt å dra til Bamble igjen!

    SvarSlett
  11. Ragnhild - jeg bruker Geir Erik Berge på Nordberg dyreklinikk. Han er spesialist på hund og veldig flink og hyggelig! Jobber ikke hver dag, men ofte nok til at det går greit å få time.

    SvarSlett
  12. Takk! Han skal jeg huske på når det er Warjas tur til å røntges!

    SvarSlett
  13. Oi, A-hofter er kjempe bra! Gratulerer! SIkkert deilig og ikke ha den usikkerheten om hvordan kroppen egentlig er!

    Flotte bilder :)

    SvarSlett