fredag 6. august 2010

Biri og løpetid

Først - takk for sist til alle jeg traff på Biri. Veldig hyggelig å treffes igjen. Skjønner at jeg bør sette av litt mer tid til denne utstillingen neste år.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å stille Goya på Biri. Hun var jo påmeldt, men jeg syntes hun så veldig tynn, lang og trist ut etter å ha mistet det meste av underulla.
Men da jeg og dattern min kom til Biri, fikk flere meg på andre tanker - så jeg stilte henne allikevel. Og, det var vel i grunn det beste vi har gjort i utstillingsringen så langt...
1. pr i kvalitet og 2. i konkurranse er jeg veldig glad for og ikke minst er jeg fornøyd med at hun denne gangen fokuserte på meg i ringen og ikke bare ville snuse. Endelig litt resultater fra all trening!

Og tilslutt - endelig har lillejenta mi fått løpetid! Har ventet lenge på det, hun er jo nå snart 14 måneder - og på onsdag var hun nedlig i gang.

Litt dårlig timing siden jeg skulle startet LP på søndag, og det er ikke lov med tisper som har løpetid, men det får vi da ta litt senere!

7 kommentarer:

  1. Så godt at du ombestemte deg da...Grattis med rød sløyfe, ikke alltid det er en selvfølge!

    Lykke til med løpetiden...og LP etterhvert!!
    Mira fikk også løpetiden sent (13 mnd) og hun ble så rolig og fin etterpå..

    Klemz fra Blåslufsejenta!!

    SvarSlett
  2. Takk for sist til dere åsså. Bra at du stilte go jenta!! Vi treffes nok seinere!!
    Lykke til med LP som dere kommer til å gjøre kjempe bra!!

    SvarSlett
  3. Biri er en trivelig utstilling! Så gøy at du stilte allikevel og at resultatet gikk bedre enn du hadde trodd:o)

    Sier som Gry Viola, lykke til med LP, det blir spennende å høre mer:o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med godt resultat, det var gøy å høre! Hun er jo så vakker, da:)

    Lykke til med LP, blir sikkert spennende og ikke minst moro!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med et flott resultat på Biri!!! Skulle jo bare mangle, vakker frøken du har. :)))

    Lykke til med LP senere. Det går nok bra selv om dere må vente litt. :))))

    SvarSlett
  6. Takk for sist! Håper vi får litt bedre tid neste år. Furuodden blir som vanlig stedet, det er visst flere som allerede har bestilt seg hytte til neste år.
    Gratulerer med den flotte jenta, eller DAMEN, må jeg vel si.. Moro å høre om alle aktivitetene dere bedriver. Du blir god å ha for alle lappers ve og vel ;o)

    SvarSlett
  7. Heisan! Da er den unge damen voksen;o) Lykke til med LP siden, da!

    SvarSlett