mandag 28. februar 2011

Vinterhilsen til alle















Nå er det veldig lenge siden jeg har  blogget noe. Men, jeg følger litt med allikevel. Det er veldig koslig å lese alle bloggene og veldig gledelig at det ser ut som om interessen for lapphunder øker og øker.

Goya og jeg fortsetter som før. Ikke så lett å få til runderingstrening nå som det er så mye snø, men vi har da vært ute en del allikevel. Og, så går vi på ski. Goya synes det er ganske tøft å være trekkhund . Ihvertfall en stund. Synes hun ser riktig kul ut der hun drar av gårde i selen sin! Og, så deilig det er å stå bak. Så får det heller være greit at jeg må gå mest selv etter noen kilometer. Det må være utrolig kult å ha et helt spann.Vi trener lydighet som før, og - jeg- gleder meg til det blir tid for utestvner igjen.

Den største nyheten hos oss er nok at Goya har fått en "søster". Janoffs Energiske Ciao flyttet til oss før jul. Hun er en Border Collie som ble født i oktober i fjor. Nå har jeg to hunder jeg kan trene og kose meg med, og har stor glede av det!



Håper å se mange på Kongsbergutstillingen!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med familieforøkelse! Du må jo legge ut bilder av henne :) Rundering er litt vanskelig i masse snø ja. Gleder meg som en unge til vår og sommer, da skal det bli masse spor og rudering :D

    SvarSlett
  2. Hei Else, der er du jo!!!!!! Dere er så flinke at jeg er både misunnelig og sjalu. Stakkars Charlie, ikke mye trening på han om dagen. Men så har vel ikke jeg den sammen interessen som deg. :(

    Bilder, bilder......vi må jo se den nye hunden. Du orket ikke å vente lenger på hund nr 2, hihi. :))))

    SvarSlett
  3. Koselig å høre litt fra dere.
    Ses sikkert på Kongsberg.

    SvarSlett