mandag 20. september 2010

Nytt "level" - opprykk til klasse 2

Søndag hadde Goya og jeg en ny start i LP 1. Synes det har gått fint fremover med treningen i sommer, men så kom løpetid og infeksjon med tilhørende anti-biotikakur, så da ble det veldig mye mindre trening.
Men, så kom vi da i gang igjen, og jeg var ganske spent.

Lille lappetussen var kjempeflink! Kjempestor fremgang fra forrige gang, synes jeg, og med 177 poeng totalt ble vi nummer 3 i klassen og fikk opprykk til klasse 2. Det var veldig deilig!

Nå kan vi trene på brukslydighet og øvelser til LP 2. God tid til vi skal starte der. Blir en flott tid med mindre terping og mer nyinnlæring. Det er i grunn den fasen jeg liker best hvor jeg kan fasineres over hva det går an å lære en hund.

11 kommentarer:

  1. Å så gøy, gratulerer så masse - dere er så flinke!

    Det er omtrent ingen ende på hva en kan lære en hund om man går inn for det - imponerende og strålende:)

    SvarSlett
  2. Masse grattis fra oss, Else!!!!!! Du er superflink med Goya. Dere er virkelig et godt team!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye :D Er verdens beste følelse å ha når det går sååå bra! Flinke er dere!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse! Dere er jo superflinke :)
    Det er sant, nyinnlæring er mye morsommere ;)

    SvarSlett
  5. Så flinke dere er:-)
    Gratulerer masse.
    Vi er så stolte av dere:-)

    SvarSlett
  6. Gratulere..Jammen med er dere flinke altså!! Lykke til på vei til neste "level"!

    SvarSlett
  7. Jeg kjenner en ganske så nesegrus beundring Else! Så utrolig gøy at det gikk så fint etter at løpetid og infeksjon var over.

    Gratulerer masse:o)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, og lykke til videre!! Dere er virkelig dyktige :o)
    Håper du skriver noen ord til Lappestikka (jeg har gjort det;)

    SvarSlett
  9. Så flinke dere er! Det er nesten så jeg blir fristet til å konkurrere selv... men bare NESTEN. Stå på så rykker dere opp igjen før dere vet ordet av det. *Heia Goya*

    SvarSlett
  10. Så gøy, Else! Dere jobber godt! Lykke til videre!

    SvarSlett
  11. Ja,ingen tvil om at sommeren,treningen og anibiotika kuren gjorde susen,som dommer er det veldig gøy å dømme raser man ikke ser ofte,all ære til deg,kjempe flink er du (",)Stor gratulasjon med bestått k-test idag (",) Gleder meg til å følge dere videre på alle "level"

    SvarSlett